Secretele FEMEII BERBEC

Atenţie! Femeia Berbec este greu de înţeles. Pare distantă, rece, uneori chiar antipatică, şi poate da impresia că nu-i plac bărbaţii. Dar asta nu înseamnă că n-o interesezi. Care e secretul? E doar un spectacol. Te păcăleşte, făcându-te s-o crezi altfel decât este cu adevărat.

Te respectă doar dacă eşti puternic

Este o actriţă perfectă, capricioasă, fermecătoare, contradictorie şi temperamentală şi se pricepe să-şi schimbe starea atât de repede, încât un bărbat mai lent rămâne în urmă într-un vârtej de praf. Iubitul are de furcă deseori cu dorinţele ei foarte schimbătoare. Este impulsivă în vorbire şi pare că nu-i pasă de ce spune. Neliniştea ei ţine în şah orice bărbat.

Dacă nu-i faci faţă, îşi pierde răbdarea. Firea ei ar trebui să fie marcată cu afişe gen – Păzea! Judecăţile ei sunt pripite, uneori crude, şi nu se abţine să spună şi vorbe grele, la o adică. Odată ce ai stârnit-o, fii atent! Această femeie ţipă şi zgârie până la sânge. Este o tigroaică ce nu poate fi îmblânzită până n-o satisfaci. Dacă nu poţi face faţă, nu te apropia. Nu e loc de amatori sau de fricoşi.

Are tendinţa să domine, să-şi impună părerile. Va încerca să te manipuleze, iar agresivitatea ei poate depăşi aşteptările. Dar dacă te dovedeşti destul de puternic ca să rezişti şi chiar să răspunzi acestui adevărat atac – felicitări! Vei constata că merită din plin efortul. Femeile Berbec sunt în general jucăuşe. Par neînfricate, chiar foarte curajoase, şi adoră activitatea fizică. Sportul, navigaţia şi frenezia erotică – participă la toate cu mare bucurie şi plăcerea de a-şi folosi corpul.

Fă-i cadouri excitante

Este o romantică, îndrăgostită de iubire, care trăieşte sexualitatea ca pe una dintre desfătările vieţii. Dar vrea să experimenteze realmente această voluptate, de aceea caută un iubit, nu un tată. Ca iubită este pătimaşă, devotată, sentimentală şi foarte practică. Doar pentru că pare spontană, întreprinzătoare, entuziastă, nu înseamnă că femeia Berbec este o fluşturatică.

Adesea poate fi idealistă, gânditoare, dar nu te aştepta să fie înţeleaptă. Când spune ceva, chiar asta vrea să spună. De aceea, femeile Berbec sunt atrăgătoare pentru bărbaţi. Par mereu în mijlocul acţiunii şi îi stimulează pe ceilalţi să acţioneze.

Ai multe de admirat la ea, iar ei îi place să fie admirată. Complimentele te ajută să ajungi departe cu această femeie. Îi place să-i spui că are un corp frumos şi când trece pe lângă o oglindă se opreşte să-şi retuşeze înfăţişarea. Nu exagerează cu fardurile, dar se consideră frumoasă. Dacă vrei să-i oferi un cadou nu alege un obiect practic, ci mai degrabă ceva excitant. Poţi să-i oferi lenjerie sexy sau o cămaşă de noapte transparentă, deşi ea preferă să doarmă goală. Îi place să-şi simtă propriul corp.

Nativa Berbec are oricând o ceată de admiratori. Pentru ea seducţia este mereu o provocare şi e nevoie de un bărbat foarte abil pentru a cuminţi o asemenea femeie. El va consuma multă energie pentru a-i face faţă. Bărbatul care se căsătoreşte cu ea trebuie să accepte poziţia secundă în conducerea familiei sau se va angaja într-un război de o sută de ani.

Poate fi un vis al feminităţii, dacă…

Femeile Berbec au probleme în căsnicie. Necazurile apar de obicei din cauza firii lor independente şi obiceiului de a fi risipitoare. Ele cred că banii sunt făcuţi pentru a fi cheltuiţi. Dacă banii lipsesc azi, spune femeia Berbec, atunci îi voi avea mâine. Şi este gata să lase viitorul să rezolve lucrurile. De aceea e nevoie de un soţ mai mult decât abil financiar, care să rezolve datoriile pe care riscă să le facă soţia sa.

Femeia Berbec nu-şi pierde strălucirea cu trecerea timpului. Poate s-o lase un pic mai moale, dar rămâne mult înaintea altor zodii. Este romantica incurabilă şi întotdeauna gata de acţiune. Mereu optimistă, are convingerea că ziua de mâine va fi mai bună. Bărbatul care se îndrăgosteşte de ea se poate aştepta la certuri, cheltuieli nesăbuite, întâlniri erotice cu năbădăi, gelozie, legături extra-conjugale, intoleranţă, egoism şi toane.

Totuşi, sub influenţa altor planete, nativa Berbec poate fi un vis al feminităţii. Ar trebui să-i cunoşti întreaga astrogramă, înainte de a te implica serios într-o relaţie cu ea – sau, mai important, înainte ca ea să se implice în mod serios…

Nu te înşeli – este o femeie deosebită.

76 Responses to “Secretele FEMEII BERBEC”

  1. 2 intrebari am.
    1. Ce sanse are un barbat Taur cu o femeie Berbec?
    2. Care este cea mai buna metoda pentru a face femeia Berbec sa se intoarca la tine, dupa ce te-a parasit?

  2. Yeah, you do! I have proof!

  3. Daca femeia berbec chiar iubeste cu adevarat acea persoana se intoarce la ea…la capitolul asta suntem varza…:))=))…mai trebuie lucrat

  4. Citind despre cadouri mi-am amintit de site-ul de unde mi-a cumparat iubitul meu un ursulet de plus ieftin😛

  5. Ca sa se intoarca la tine arata-i cat de mult iti pasa de ea🙂

  6. sunt femeie berbec…si de cate ori am avut o relatie serioasa si undeva s-a calcat stramb..mereu m-am mai intors si a doua oara..:)) sunt un berbec mai…calm

  7. asa e….este adevarat…chiar ma caracterizeaza ceea ce zice despre femeia berbec…

  8. .este adevarat…chiar ma caracterizeaza ceea ce zice despre femeia berbec…

  9. .este adevarat…chiar ma caracterizeaza ceea ce zice

  10. DOMNILOR FEMEIA BERBEC E EXACT CUM SCRIE MAI SUS.UNEORI FARA SCRUPULE,FARA EZITARI UNEORI F.NESIMTITA.E PARSIVA,INDIVIDUALISTA SI F.MINDRA.PACAT FETELOR CA EXISTA SI BARBATI BUNI.DAR VA PLACE SA VA BATETI JOC DE EI.ASTA E FEMEIA BERBEC.

    • Buna si eu sunt berbec, femeia berbec este o femeie sensibila si iubitoare nu mai ca unii barbati nu stiu sa le aprecieze ;suntem foarte fidele barbatului pe care il iubim ,nu mai ca de multe ori suntem inselate de voi barbatii ;probabil ca a avut motive serioase acea persoana care te-a dezamagit;nu mi-se potriveste tot ce mi se spune la zodiac si daca ar trebui sa ne luam dupa zodii nu vom mai avea niciodata o relatie ;totul depinde de noi cum suntem ca oameni.

  11. E F.GREA RELATIA CU O FEMEIE BERBEC.E F.INCAPATINATA SI NERECUNOSCATOARE.ASA CA ORICE NUMAI BERBEACA NU CAUTATI.

    • @Florin
      Doar pentru ca exista si experiente negative nu trebuie generalizat. Sunt o femeie berbec si ti pot confirma un singur lucru in ceea ce priveste comentariul tau anterior: daca o femeie berbec vrea sa obtina un barbat…nu cred sa existe ceva ce i sta in cale…de asemenea o berbeaca isi doreste oricand sa aibe barbati in preajma chiar daca reprezinta potentiali parteneri sau nu…iubeste sa fie in centrul atentiei si admirata dar daca vrea sa respinga pe cineva cu adevarat de cele mai multe ori se intampla pentru ca se simte sufocata de prezenta lui…si atunci devine ceea ce ai descirs tu mai sus.
      Cu femeia berbec trebuie sa stii sa te joci..si sa o starnesti…catelusul care i linge picioarele..o plictiseste si o agaseaza. de aceea o situatie particulara nu caracterizeaza un om🙂

      • exact! sunt berbec, si din experienta spun… cand sunt sufocata, sunt o scorpie, dar si daca sunt tratata cu indiferenta.. la fel. trebuie sa fie combinatia perfecta :))

      • adevar graiesti🙂

    • ai avut o berbecuta si te-a dezamagit ?poate nu ai inteles-o nu ai incercat sa o intelegi….

    • florin nu te contrazic ca nu ai dreptate…dar tu ce zodie esti??trebuie sa domini femeia berbec…sa o faci sa te iubeasca ea mai mult decat o iubesti tu pe ea….apoi este la picioarele tale…eu sunt o berbeaca…care am dat cu piciorul de multe ori baietilor buni

    • Din pacate am dat si eu peste asa o fata si e greu ku dinsa….pare prea pasiva…si multe alte din caracterisiticile de mai sus….as vrea un sfat cum sa ma comport mai bine cu asa o fata…

  12. pai, mai sus asa si scrie daca nu esti un barbat puternic nici nu te apropia de femeia berbec.Eu sunt o femeie berbec si chiar mi-am cautat un sot puternic ca sa faca fata ,ca nu suport barbati care isi pling in basma

  13. florine te speriasi de noi?:))

  14. nu suntem chiar asa de rele cum spune florin:)) dak gasim un baiat exact cum ne dorim suntem in stare de multe lucruri pt el:P numai k treb sa stie sa ne faca sa iubim k adv:P

  15. Haideti ca e prea de tot.ne place sa manipulam barbati doar atat.e chiar asa de tragic?

  16. citeste finalul Florin ` finalul suna asa ` nu te inseli – este o femeie deosebita ! ` iar dk o consideri f nesimtita , lipsita d scrupule sji parsiva insemna k i`ai dat motive sa fie asa cu tn !

  17. se spune despre femeia berbec ca e o femeie deosebita iar dk u o cataloghezi k fiind o femeie parsiva ` lipsita d scrupule sji f nesimtita probabil a avut motive intemeiate sa fie asa cu tn !

  18. florin……dragul meu am sa-ti spun ceva ce nu prea stii…nu tot ce scrie acolo este adevarat …si cum spune mai sus daca tu nu esti in stare sa o multumesti sau ea nu se mai simte bine in compania ta nu crec ca este asa cum tu o caracterizezi….mereu aparentele insala…si din educatia mea pe care am primit-o de la parinti mei , am invatat „sa nu judec cartea dupa coperta”!daca ma intelegi ce vreau sa spun. asa ca mai incearca sa cunosti o femeie berbec si apoi mai discutam…si eu sunt o femeie berbec dar din contra, sunt foarte responsabila , nu sunt risipitoare si mai ales in relatii nu imi place sa insel asa ca cer acelas lucru de la partener….am o relatie de 5 ani de zile si mai mult de 10 certuri cu iubitul meu nu am avut …deci te rog frumos ca data viitoare cand judeci pe cineva , te-as sfatui sa incerci macar so cunosti dar indeaproape ca poate reusesti sa-ti dai seama de ea insasi.

  19. Ma uitam la ce ai scris tu aici si m-a facut sa zambesc gandindu-ma cati barbati din viatza mea ar fi de acord cu tine:)) sunt berbeaca 100% si e adevarat ce zici mai sus pt barbatii slabi,putin vigilenti,cei cu putina experienta..si lista poate continua dar nu vreau sa para o jignire….iti spun cu sigurantza femeia berbec e aproape perfecta pt barbatul pe care l iubeste..iar acel barbat trebuie sa aibe multe calitati..si ai sa descoperi o alta femeie berbec;)

  20. este foarte adevarat articolul, este foarte devotata persoanei iubite daca stie sa o tina mereu in suspans si sa nu ii ofere totul pe tava.ii place sa se lupte,e adevarat ca ii place sa fie si alintata dar daca ii arati in exces cat de mult o iubesti se plictiseste si pleaca, cauta adrenalina in alta parte.sunt si incapatanate si daca pun ochii pe ceva in final acel lucru va sfarsi prin a fi al ei.nu sunt deloc plictisitoare

  21. Cu o berbeaca e ca intr un carusel, e un mare wow , e jucausa, dinamica, nu ti pare rau si daca apoi va fi despartire.

  22. @ florin: Nu generaliza din cauza unei probleme avuta cu o tipa care s-a nimerit sa fie berbecuta. Si eu sunt berbeaca si mi se potrivesc mare parte din descrierile de mai sus, dar am o relatie de 6 anisori care merge perfect si imi iubesc taurasul mai mult pe zi ce trece.

  23. haide mai florine nici chiar asa. mama imi zice ca sunt un berbec pur dar nu sunt chiar asa jigodie cum spui tu( asta daca am in preajma un barbat puternic care stie ce are de facut). stim sa apreciem( daca avem si ce) iubim nebuneste( daca meritati) si suntem incapatanate pana la D-zeu si un etaj mai sus. dar suntem si inofensive si dragalase>:-) deci mai baieti, iubiti berbecutele ca nu aveti decat de castigat:X:X

  24. si eu sunt berbec si mi se potriveste perfect tot ce scrie mai sus😀

  25. Sunt Berbec si am avut o Femeie Berbec (inca pastram legatura), extraordinar te simti in pat.. amanti perfecti, satisfactie ce nici o alta zodie nu poate oferi, placeri duse la extrem cu foarte multa senzualitate placere enorma de a face sex pana la ultima picatura de putere. Dar totul se termina cand iesi din pat. Foarte frumos sa ai o astfel de femeie cand simti nevoia de o adevarata femeie. Clar, berbecii tot berbeci raman. Bravo doamnelor si mult respect zodiei.

  26. ehee dragule si eu sunt nascuta in aceasta zodie..si nu e chiar asa….e adevarat tot ce scrie in descriere dar asta nu inseamna ca e malefica pamantului:))))o relatie cu o femeie berbec este grea daca nu sunteti compatibili…in schimb, daca sunteti totul se schimba…logic!:))

  27. ce sanse am eu -leu-cu o femeie berbec?

  28. Daca iam criticat prietenii si mam certat de cateva ori cu ea,cum fac sa ma ierte?
    Care e un semn adevarat ca ma place?

    • trebuia sa scrie in articol.. „nu ii critica prietenii, este ca si cum o critici pe ea” (daca e vorba de prietenii adevarati), un semn ca te place : simplul fapt ca nu iti da flit.

  29. daca nu te-a parasit ea mai ai o sansa sa va impacati…..parem dure si nemiloase pentru ca voi nu ne puteti face fatza……daca ii demonstrezi unei femei berbec ca ea e cea mai importanta pt tin va face totul sa te faca fericit

  30. Da sunt berbec si chiar asa este toti barbati mor dupa mine❤
    Iar faza cu oglinda char e adevarata nicio minciuna🙂

  31. florin doar pentru ca tu n-ai stiut sa pastrezi femeia langa tine,nu inseamna ca trebuie sa etichetezi toate femeile berbec asa.pana la urma daca a fost nesimtita cu tine,inseamna ca ai meritat,femeile berbec se poarta cu cei din jurul lor exact asa cum merita si nu cred ca tu ai fost un ingeras. sigur ca sunt individualiste si mandre,pentru ca sunt capabile de lucruri de care altii nu sunt si nu vor fi vreodata. femeia berbec e in stare sa ofere totul,chiar si viata daca persoana merita,ai nevoie de ceva timp ca sa cunosti o femeie berbec insa niciodata nu o vei cunoaste in totalitate decat daca ea isi doreste lucrul asta.

  32. ah..si inca ceva…parsive nu sunt,is cele mai deschise persoane,foarte directe,uneori aceast lucru deranjand persoanele din jur,aceasta atitudine fiind inteleasa drept arogantza,incapatanate sunt dar pot fi si intelegatoare,iar recunoscatoare…nu cunoastem termenul asta,noi ne aratam recunostinta in felul nostru. nu tii o femeie berbec langa tine facandu-i favoruri. este o femeie puternica. daca nu poti sa ii faci fatza,nu te incurca.

  33. e foarte adevarat ce sa spune de femeia berbec aceia zodie sint si eu si cam greu gasesc cie bun la cel iubi k sagetatoru nu prea man pac bine

  34. secretele femeii berbec cu barbatu sagetator

  35. barbatu sagetator e foatrte curvar orgolios si are toate calitatatileeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  36. eu sunt fecioara si prietena mea e berbec…logic nu avem viitor…suntem atrasi mai mult fizic (amandoi inalti, bruneti, slabuti..) Ea ma abordat nu eu…si cred ca ma iubeste pentru ca de multe ori ne-am certat si tot ea s-a intors la mine si ea chiar e o fire exact cum zice in zodiac…indiferenta o omoara…si o face sa iubeasca mai mult….ea imi zice ca nu am suflet pt ca nu ii arat ca tin la ea, ..baietii incercati sa nu va indragostiti peste cap pt ca iubirea chiar e o boala emotionala…fetelor succes ..!:)

    • si eu sunt in zodia fecioarei si prietena mea e berbec este exact precum in descrierile de mai sus…..problema e ca relatia la distanta………clar opozitie pentru cele doaua zodii si la distanta din 10 relatii daca una merge…..un sfat… inafara de a pastra balanta indiferentei si ai arata cat de mult inseamna pentru tine…. oricum e greu de controlat daca esti slab de ingeri:))

  37. mda.. e adevarat mai tot ce zice aici :]] , sunt berbec si sincer , in fiecare femeie berbec exista un asemenea specimen :> :* >.<

  38. kamy -prosti sunt berbec ..si nimic nu mi se potriveste nu sunt parsiva,nu insel,nu-mi place sa fiu mintita si inselata atata tot iar cu cheltuielile? o prostie …sunt genul sa fac dintr-un leu doi,am familie ,copii nu mi-am inselat sotul niciodata ..iar de realizat am realizat multe .mai multe decat au realizat altii prosti cu zodiile habar nu aveti unde naiba cititi in stele sau carti sunt ,inciuni””””fals!!!!

  39. Forte adevarat pana la ultima picatura.Suntem descrise exact,cu defecte si calitati.

  40. camelia-daca tie nu ti-se potriveste tot ce scrie mai sus , asta nu inseamna ca sunt prosti . eu sunt o berbeaca si chiar mi se potriveste tot ce se scrie despre femeia berbec

  41. Sunt o berbecuta, si sunt mandra de asta. Tot ce scrie mi se potriveste ca o manusa.Salutari tuturor BERBECILOR

  42. tot ce spun baieti despre o berdeaca este adevarat ….suntem incapatinate , ne place sa ne jucam cu ei ,ne place sai dominam …si A.M.D…..dar voi ca barbati trebuie sa tineti cont ca toate aceste caracteristici le veti identifica doar la inceputul relatiei , deoarece daca femeia berbec face cu adevarat o pasiune pentru un anumit barbat …atunci ar trebui sa va simtiti norocosi. Deoarece ii place sa se laude cu tot ce ii este in posesie (BARBATUL), il va pretui mai mult decit o nestemata .

  43. Draga Berbecelor, ma adresez voua pentru un sfat,o lamurire. Eu balanta si berbeaca in cauza ne-am zarit prin 2010. Foarte bine ne-am inteles timp de doi ani. Mai o glumitza mai un facut cu ochiul, mai un gadilat. Asta e firea mea, asta e firea voastra. Deja se stie printre cei ce ne cunosc pe amandoi ca suntem febletea unui-altuia. Toate bune si frumoase pana acum 1 luna cand ceva s-a intamplat in mine. Nu stiu de ce, a fost suficienta o vorba, un gest. And all hell broke loose in sufletul meu. Nimic fizic nu s-a intamplat. Dar am sesizat ca ma cam evita. Mi-am facut curaj si i-am impartasit ceea ce simt, ceea ce s-a schimbat. A recunoscut ca ma evita. Ne-am revenit dupa putin timp. Imi parea ca ma i mult ea, eu i-am lasat spatiu, strecurandu-i din cand in cand un gest, o melodie, etc. A inceput alergatura, joaca iar l aun moment dat m-a lovit scurt: nu e nimic adevarat, asa sunt eu i-ati gandul. Nu am insistat. Peste o saptamana-2 a scos artileria grea: melodii cu mesaj din ce in ce mai clar. Reply-ul meu a fost constant in acelasi registru, de la ambiguu la dublu inteles si in final raspuns franc si pe aceeasi treapta cu al ei: te iubesc. Si iata, peste numai o zi, iar a dat cu bomba: ti se pare, nu-i nimic, intorc spatele si nici nu regret. Acu…. eu ce sa cred? Pentru ca intr-adevar suntem prieteni buni si chiar nu as spune ca nu o intereseaza daca ma doare sau nu. Ce-i chestia asta cu tin la tine-ba nu tin, pauza m-andragostesc de tine – bai eu plec? La 2 zile distantza?

  44. @Dumitru, un mic sfat care da roade in cele mai multe cazuri, cu noi, fetele: fii putin mai indiferent, arata-i ca ai o viata si fara ea si ai sa vezi cum usor, usor o sa ii captezi atentia. Si eu sunt in zodia berbec, dar nu stiu daca are vreo legatura zodia cu situatia in sine, dar iti spun doar sa maresti putin indiferenta atunci cand simti ca ea se indeparteaza. Prea multa atentie din partea ta ii diminueaza interesul, asta in cazul in care nu este sigura de ceea ce simte pt tine. Asta nu inseamna ca nu trebuie sa iti arati sentimentele..trebuie sa gasesti un echilibru. te pup

  45. :))) exact asa fac eu cu fostul ! azi ii dau mesaj te iubesc , maine lasa`ma in pace !!! :)))) ne place sa va derutam asta e tot !

  46. Totul este adevarat exact asa sunt

  47. da este adevarat femeia berbec este harnica iubitoare dar nu suporta minciuna ndreptatea le place frumosul

  48. aaaaaauu, sunt cu o femee berbec. Intotdeauna, dar sa stii intotdeauna va fi cu un ochi pe alti barbati! cel mai putin loial semn zodiacal! permament in cautarea provocarilor de orice fel! au aptitudini de amant! isi pierde rapid interesul de cineva! pretinde admiratia fiecarui barbat pe care-l intilneste! Ele singure iti scriu: Tre sa le tii mereu in suspans – da tu ai servici, ai de adus bani in casa, ai de crescut copii, lucru care se dovedeste mai valoros in timp! O sa-ti arate satisfactia adevarata dar totul se termina cand iesi din pat. crede-ma am ajuns psiholog fara facultate!

  49. Pai hai sa vedem cum e cu berbecutele.Sa facem abstractie de cazurile de exceptie.Cu toate ca educatia din familie,cultura regionala/comunitara cat si pregatirea poate modela cat de cat caracterul,orce persoana ramane totusi la caracteristicile zodiei sale.Cum spune si aricolul insa,daca vrei o relatie cu femeia din berbec trebuie sa fi pregatit permanent de razboi.Ca sa o manipulezi insa si o poti manipula,ai nevoie de multa diplomatie dar si rabdare.Cu toata diplomatia si rabdarea de care dai dovada, daca dai dovada,curiozitatile din ea o duce pe aceleasi drumuri.

  50. Eu sunt berbecutza s sunt o adevarat scorpie recunosc vreau sa-mi ating tot scopurile. berbecii sunt incapatanati razbunatori dar si cand iubim, iubim ahah:)))))) si ff importanta nu ne plac figurantii pt ca noi berbecutele nu punem botu la vrajala altor zodii de asta berbecul nu e compatibil cu multe zodii!!! ma bucur ca sunt nascuta sub semnul asta zodiacal. pt restul zodiilor va doresc va ganditit de 2 ori inainte de a avea o relatie cu o bebecutza. pupici la restul berbecutelor

  51. asa este ,…..cu berbecii sa nu te pui ,iar daca ai tot berbec partener ies scantei!

  52. CAT AM RAS LA COMENTUL 1:)))))))) ALA ZICE CUM FAC O BERBEACA SA SE INTOARCA LA MINE:)))) COMENTUL 2 N-AI NICI O SANSA NU NE INTOARCEM:)))))))) ETC AHAHAHHAHAHAH PREA TARE si eu sunt o berbeaca si asa e unde scuip nu mai ling.app amatoriilor de alte zodii ca sa tii o bebeaca langa tine tre sa fii istetz si tot timpul sa-mi aduci aminte de pinul de la card:))) asta in cazul ca superi prea tare berbecutele suntem niste teatriste si mai rar punem suflet cu adevarat. dar si cand iubim , iubim !!!! va pup si mult noroc

  53. Femeia berbec nu este atat de complexa , in realitate este simplu si pus in cuvinte suna asa : isi doreste un barbat puternic. Ea fiind atat de puternica, cauta cu admiratie o forta mai mare decat ea careia sa I se supuna. De aceea, barbatul care isi doreste o femeie ca ea, trebuie sa fie realizat social, professional si material.Poate suna meschin, dar asta este realitatea. Femeia berbec este foarte incapatanata si imprudenta, de aceea are nevoie sa fie ghidata tot timpul, dar cu diplomatie! Da, este greu sa fii intr-o relatie cu aceasta femeie, dar marturiile barbatilor spun ca merita :)). Pentru ca nu exista femeie mai incitanta in tot zodiacul. Femeia berbec poate sa faca si sa fie orice isi doreste ! Si cand te iubeste, vei simti. Caci nu este nimic din ce nu ar putea sa faca pentru barbatul ei ! Iar in pat, este de neegalat. E pasionala si de cursa lunga, nu se plange de dureri de cap, ea vrea mult si repede. Insa atunci cand este ranita sau respinsa devine o fiara care nu ezita sa te raneasca fizic sau emotional !

  54. Iubita mea e berbec,eu sunt scorpion,apa si foc :))) pasiune fara limite

  55. femeia din berbec
    Sunt convins ca sunt si femei bune din berbec,dar numarul lor este infim,este nesemnificativ.Pe la varsta de 53 de ani,am avut o relatie de doi ani cu o tipa din berbec,casatorita si care avea doar 25 de ani.Totul a fost extraordinar de frumos.Ca amanta,e ceva ce nu veti mai intalni,ca sotie, nu o recomand nimanui.bateti cuie in talpa decat sa te casatoresti cu o tipa din berbec.Sotii sunt tratati ca niste obiele,nu au decenta, nu au mila nu au respect pentru soti.Dupa acea relatie,am zis ca nu vreau sa mai aud de femeia din berbec.Au trecut anii si pe la varsta de 63 am facut o alta cucerire,tot din berbec.Cand am cunoscut-o,aveam retineri desi imi placea tipa.Ea avea atunci doar 28 de ani.Mam gandit ca va fi doar ceva ocazional,ceva de moment dar,neobisnuit pentru cei din berbac, relatia a durat 4 ani.Era a 5 sau a 6 femeie din berbec in viata mea.La fiecare am dedus ca cel putin 85% din caracterul lor era negativ,un caracter urat,niste razboinice si niste certarete si bataiuse,barfitoare si mahalagioaice de neantrecut.

  56. Doamne cat adevar ati putut spune. Este perfect adevarat. Am si eu acasa una identica

  57. cunosc o femeie berbec, am fost cu ea impreuna multi ani, si mai cunosc si un barbat berbec, cu care am incercat o amicitie. m-am despartit de ei, fiindca nu i-am mai putut suporta. e numai gura de ei. se gasesc intr-un spectacol permanent in prezentarea puterilor si a calitatilor lor. ei sunt cei mai grozavi, fiind defapt praf la capitolul „pune vorba in fapta, sau gura mica, fapta mare”. nu vorbesc despre bunatatea sufletului lor, ci despre acele aspect, pe care le detest. comandanti, doritori de dominanta si autoritate, penibili de laudarosi chiar daca nu au cu ce, grabiti, teatrali, pripiti, necalculati, impulsivi, falosi, risipitori, fricosi si lasi, deseori mistocari cu faze banale si penibile, deseori copii in corpul unui om matur. ma distrez cu ei, dar nu fac misto de ei. capricornii sunt total opusul lor.

  58. ce sanse are femeia berbec cu barbatul peste??

  59. Berbecutelor!…se vede ca inca nu ati dat peste un varsator…;)

  60. Nu pot sa cred ce citesc !!!!😳😳😳 sunt femeie berbec si nu este adevărat ce se scrie !!! Contează foarte mult educația de acasă si ce vezi in familie !!!

  61. Eu sunt o femeie nascuta sub semnul zodiei berbec(prima decada) si pot spune ca am o relatie de 20 de ani cu sotul meu care e si el tot berbec(a treia decada).Pot sa ma laud ca nu am fost niciodata infideli unul celuilalt, in schimb am purtat „razboaie” (discutii contradictorii) nenumarate care au „condimentat” relatia cu „focuri de artificii”.
    Sper sa reusim in continuare sa mentinem „flacara” iubirii aprinsa pana la finalul vietii.
    Va urez sa aveti parte de parteneri sau partenere potriviti/potrivite cu care sa va intelegeti din toate punctele de vedere si sa ajungeti mereu la intelegere, indiferent de semnul zodiacal de care apartineti/apartin !!! Iubiti-va mult si invatati sa fiti concilianti in relatie.

Trackbacks

Lasă un răspuns

