Bărbatul GEMENI, AMANTUL LA PĂTRAT


N-o să-l auzi respirând din greu. Bărbatul Gemeni nu este pasional. El joacă un rol dublu – cel care face dragoste şi cel care se priveşte, participant şi voyeur. Însă poate să aducă orice femeie într-o stare de excitaţie extraordinară, pentru că ştie exact cum să provoace reacţii intense.

Ideea îl atrage mai mult decât actul erotic propriu-zis. De fapt nu atât ideea de plăcere pe care o trezeşte, cât capacitatea de a observa felul cum observă. Aşadar cât timp face dragoste îşi satisface şi curiozitatea despre cum se face dragoste; cât timp reacţionează, studiază modul în care reacţionează. E întotdeauna atât cel ce acţionează, cât şi cel care se priveşte acţionând.

Maestru al excitaţiei

Preferă să lăsaţi lumina aprinsă. Pentru el unul dintre cei mai grozavi stimuli o reprezintă oglinzile,  ca să poată privi mişcările din orice unghi. Unora le place în mod deosebit să pună filme erotice cât timp faceţi dragoste. Va încerca apoi să reproducă ce se petrece pe ecran sau să experimenteze cu iubita în încercarea de a trece dincolo de film.

Se aprinde treptat. Cunnilingusul nu e chiar punctul său forte şi nu e excitat de felaţie, dar se bucură de celelalte preliminarii. Poate să tachineze încântător, muşcându-ţi încet urechea, zgâriindu-ţi uşor spatele cu unghiile, desfăşurându-şi cu artă jocul excitaţiei erotice.

Actul erotic propriu zis e probabil să fie rapid şi furios. Geamănul, chiar după ce a avut ce şi-a dorit, este nehotărât dacă într-adevăr a meritat efortul. O iubită care îl învaţă secretele stăpânirii energiei erotice o să-l facă să simtă beţia pe care o trăieşte un surfer atunci când alunecă pe muchia valului, în loc să se lase înghiţit de ocean.

Te minte sincer

Îi place să facă amor cam oriunde şi e destul de priceput să-şi… vorbească drumul în patul aproape oricărei femei. Dar are tendinţa să se preocupe mai mult de satisfacerea propriei persoane sau a curiozităţii sale decât să o împlinească pe iubita lui. În general femeile nu se prea plâng, chiar dacă bănuiesc uneori că sunt doar o nouă experienţă. Dar nativul Gemeni         este mai mult decât grozav în alte aspecte atât de des neglijate de alţi bărbaţi. El îi spune unei femei ceea ce ea vrea să audă, creează o aură specială de romantism şi incitare. Iar asta, mai mult decât excitaţia fizică pură, o face să aştepte o nouă întâlnire erotică.

Atenţie: chiar dacă te convinge că e absolut sincer, nu te baza prea mult pe asta. Este un cântăreţ magic care va fermeca în scurt timp o altă femeie. Sinceritatea lui e „reală” – dar numai în sensul în care ceea ce spune este valabil pentru momentul în care o spune. Varietatea este cu adevărat sarea şi piperul vieţii sale. O variantă favorită e să facă amor cu o iubită în timp ce prietena ei se masturbează în faţa lui.

Ghici ce are în dulap

Geamănul este genul de bărbat care poate avea cele mai erotice senzaţii la scufundări.  Când coboară la zece metri sub apă, este excitat de concentrarea de care e nevoie pentru a face dragoste în timp ce-şi păstrează respiraţia regulată, aşa cum e necesar la mare adâncime. Pentru el „aqua-amorul” este o încântare perfectă.

Acest nativ este intrigat de jucării. Îi place să experimenteze pilule pentru erecţie, extensii de penis, spray-uri care îl ajută să-şi controloze energia erotică şi tot felul de uleiuri de masaj. Să nu te miri dacă în colecţia lui găseşti un vibrator de caciuc cu baterii, care se roteşte, bâzâie sau se mişcă.

Să nu te miri dacă o să te invite să foloseşti în faţa lui un vibrator cu două capete sau chiar o trusă cu multe buzunare în care se află vibratoare pentru excitarea mai multor părţi ale corpului. Fii sigură că un bărbat Geamăn va căuta orice poate să aducă şi mai multă incitare!

41 comentarii to “Bărbatul GEMENI, AMANTUL LA PĂTRAT”

  1. Ca sa vezi…”Bărbatul Gemeni nu este pasional”…da ce siguranta ai cand spui asta. Eu sunt in gemeni. Multe din ce spui sunt reale dar ca nu as fi pasional, nu cred.

  2. Blogul acesta este la primii paşi, nu am apucat încă să postez unele explicaţii importante. Desigur, în anumite trăsături pe care le descoperi în portretul general, erotic sau mai cuprinzător-psihologic, nu te vei regăsi. E absolut firesc. Deoarece e vorba de trăsături cu adevărat generale. Unicitatea ta se poate regăsi însă în astrograma personală. Tu eşti în zodia Gemenilor, dar felul în care relaţionează planetele pe cerul din momentul naşterii tale este ceea ce dă diferenţa specifică dintre tine şi oricare alt nativ Geamăn.

    Acolo apar nuanţările care permit o analiză psihologică profundă. Şi chiar şi în acea interpretare, a horoscopului personal ce se întocmeşte în funcţie de ora şi locul naşterii tale, nimic nu este bătut în cuie. Orice astrolog onest spune celui care îl consultă că „astrele înclină, dar nu determină”, ele scot la iveală un set de potenţialităţi, felul cum activăm sau îngropăm aceste potenţialităţi depinde realmente de noi.

    Mulţumesc de vizită, de comentariu şi de voturile de simpatie pe care mi le-ai acordat pe polimedia🙂

  3. Multumesc si eu pentru voturile tale. Oricum, e foarte interesant blogul tau, pacat ca nu am de unde sa te iau pe viu ca sa iti privesc in ochi direct convingerile cand imi vorbesti din ce stii mai bine despre mine, cu datele exacte cu tot. Nu cred in rezolvarea prin virtual a curiozitatii mele.
    Dar blogul e chiar bun. Imi place.

  4. Blogul e bun si chiar interesant dar eu ca geaman nu ma regasesc ,avand ascendent in scorpion ,cred ca sunt f pasional si chiar bolnav dupa o anumita femeie

  5. Perfecta dreptate ..eu cel putin ma regasesc in cele spuse mai sus si sincer nu vad nici o eroare iar ascendentul meu este sagetator . Spor la treaba cu blogul !

  6. Perfect adevarat dar cu cateva completari!!! In totdeauna prefer corpul meu pentru a oferii placerei iubitei mele si atunci cand un geaman face o pasiune pentru o femeie nu mai conteaza nici o alta prezenta feminina pentru el! E doar EA. doar EA exista in gandurile lui. In inima lui. In imaginatia lui erotica si sentimentala. Insa la fel de adevarat este ca pentru ca un barbat geaman sa fac o asemenea pasiune pentru o femeie, ea trebuie sa spuna mintii sufletului si erotismului sau enrom de multe peste disponibilitatea sexuala. Nu il multumeste o partida de sex obinuita mai mult decat o cafea cu o tigara. O femeie care il face sa fiarba va descatusa o energie cumplita. Atat sexuala cat si sentimentala. Si de ce e nevoie mai mult pentru o poveste de dragoste mistuitoare??? Atat caraterul erotic si sentimental cat si cel razboinic manifestat prin a lupta sa cucereasca si sa multumeasca femeia iubita si prin a o proteja vor iesi la suprafata, ramanand in permanenta intr-o competitie cu el insusi. Pentru totdeauna un om, si mai mult un geaman, din multe motive (aerian, superficial, grabit, etc) trebuie sa se invinga intai pe el. Uita uneori de efectul pe care vorbele si gesturile sale le pot avea asupra altor persoane.

  7. Am o relatie cu…un fel de geaman. Este in zodia taur cu ascendentul in capricorn, venus in gemeni si marte in pesti. Din cate am inteles profilul sentimental-erotic este schitat de marte la barbati deci el ar fi un amant pesti dar ma sperie gemenii. Regasesc in el caracteristica esentiala a gemenilor…libertatea…de parca el e al nimanui. Imi este teama ca vorbele lui nu mai sunt valabile si maine, parca nu stie ce vrea. Este posibil sa aiba probleme cu sine insusi? Zodia gemeni care il influenteaza este total diferita de taur sau capricorn ceea ce cred ca il dezechilibreaza si desi este asa in esenta, pe moment actioneaza ca un geaman. Nu stiu ce sa mai cred despre el. Imi puteti spune va rog ceva in legatura cu asta. Stiu ca profilul psihologic al unei pers tine de foarte multe lucruri dar el ma deruteaza prea mult. Imi cer scuze daca nu am nimerit unde trebuie si ar fi trebuit sa ma plang in alta parte dar am gasit aici comentariul precedent („Un geaman”) si m-am bucurat sa aflu lucrurile acelea despre gemeni dar…gemenii sunt zodia contrariilor cumva? Nu mai inteleg cine este iubitul meu…in situatiile limita se conporta ca un geaman desi stiu ca nu este asa…

  8. Am o relatie cu…un fel de geaman. Este in zodia taur cu ascendentul in capricorn, venus in gemeni si marte in pesti. Din cate am inteles profilul sentimental-erotic este schitat de marte la barbati deci el ar fi un amant pesti dar ma sperie gemenii. Regasesc in el caracteristica esentiala a gemenilor…libertatea…de parca el e al nimanui. Imi este teama ca vorbele lui nu mai sunt valabile si maine, parca nu stie ce vrea. Este posibil sa aiba probleme cu sine insusi? Zodia gemeni care il influenteaza este total diferita de taur sau capricorn ceea ce cred ca il dezechilibreaza si desi este asa in esenta, pe moment actioneaza ca un geaman. Nu stiu ce sa mai cred despre el. Imi puteti spune va rog ceva in legatura cu asta… Stiu ca profilul psihologic al unei pers tine de foarte multe lucruri dar el ma deruteaza prea mult. Imi cer scuze daca nu am nimerit unde trebuie si ar fi trebuit sa ma plang in alta parte dar am gasit aici comentariul precedent („Un geaman”) si m-am bucurat sa aflu lucrurile acelea despre gemeni dar…gemenii sunt zodia contrariilor cumva? Nu mai inteleg cine este iubitul meu…in situatiile limita se comporta ca un geaman desi stiu ca nu este asa…

  9. Nici el nu stie cine este..!!!🙂 Amuzant si enervant in acelas timp! Si pentru tine si pentru el, crede-ma! Iar legat de „zodia contrariilor”, daca ar exista aceasta zodie ar fi perfecta pentru gemeni! Geniul si prostia! Atentia si mintea plecata! Profunzimea si superificalitatea! Moralitatea si vulgaritatea! = Gemeni!!! Problema e ca noi gasim o punte de legatura intre toate astea numai de un algoritm personal si specific inteles. Nu te chinui sa intelegi! Nici noi nu ne putem intelege prea bine. Cel mai dureros pentru noi e ca uneori ne trezim prea tarziu uneori. Mai discutam aici..!

  10. help imi place un geaman foarte mult dar nu stiu cum sa fac sa nu fiu doar una care ajunge in patul lui si apoi o da uitarii😦. spuneti-mi va rog ce-as putea face? in orice privinta. Stiu ca nu e un blog cu raspunsiri la probleme dar sper sa ma ajutati. Multam’

  11. Nu raspunde nimeni😦 ?

  12. pls i need help, nu vreau sa pierd nici barbatul pe care il am alaturi dar imi doresc sa vad cum e si prietenul meu din gemeni😦 ce sa fac?

    • imi pare pentru intarzierea raspunsului meu, dar va vine sa credeti sau nu acum mi-a venit pe mail notificarea. Raspunsul e simplu! Fara a-mi trada „specia” trebuie sa iti spun ca ai nevoie sa ii castigi respectul si sa il provoci continuu dar fara a-i jignii increderea. Totusi, mult mai important decat toate aceste aspecte, o harta astrala nu defineste o persoana ci doar arata cateva tendinte, caracteritici generale si atat. Legat de ceea ce spui tu….incearca sa vezi altfel lucrurirle „help imi place un geaman foarte mult dar nu stiu cum sa fac sa nu fiu doar una care ajunge in patul lui si apoi o da uitarii” daca se ajunge la asta, tu treci prin „patul” lui si el prin al tau. Aici nu mai e vorba de zodii. Nu poti judeca peroana cu care faci dragoste dupa zodie🙂 . Tine mine in viata: nu el e premiu, nu ea esti premiu, ci amandoi sunt premiul! asculta-ti inima, nu accepta lipsa de respect, si fa ceea ce simti cu adevarat in fiecare clipa a vietii tale. Simti sa iubeste, iubeste! Simti sa lovesti, loveste! simti sa daruiesti, daruieste!

    • Si inca ceva: NU JUCA PE DOUA FRONTURI. In final vei avea doar suferinta. Toata lumea are curiozitati insa fidelitatea face parte din daruire. Nu iti mai convine ce ai, renunta. Iti convine ce ai, pastreaza!

  13. „un geaman” studiezi asrtrologia sau esti doar introspectiv? Mi-ar placea sa discut cu cineva care stie mai multe pentru ca imi place astrologia iar eu nu stiu prea multe. In orice caz…aveti si voi partile bune. Mi se pare mie sau defectele voastre (inconstanta, modul in care ne ametiti de nu mai stim care e minciuna si care e adevarul, superficialitatea cu care priviti lumea paradoxal cu un ochi profund, misterul sub care ne tineti incat ne e teama ca maine nu veti mai fi la fel dar totusi de abia asteptam sa vedem ce mai e si maine, felul elegant in care purtati o conversatie dar care este vizibil un joc al mintii..etc) sunt chiar lucrurile cele mai frumoase la voi!! Defect= calitate dupa principiul „zodia contrariilor”. Imi place partea cu obsesia insa si de asemena ai dreptate in legatura cu lupta cu sine insusi.

  14. Aaaa…ca sa nu fiu eu cea care straneste confuzii in loc de tine, tot eu am mai dat si comentariul mai vechi („…”). Iti multumesc de raspuns!

    • Buna Evania. La care comentariu te referi? Am mai spus-o si o mai spun: caracteristicile zodiacale conteaza, putin, dar conteaza. Insa orice persoana, barbat sau femeie, e unica. Eu personal, cu toate nebuniile si prostiile pe care le-am facut, le fac si poate le voi face sau nu, prefer sa cred cu tarie numai in Dumnezeu. Si mie mi-ar place sa vorbim mai mult. Ai ceva de intrebat sau de „provocat” go for it:) !

      • Draga gemanutule! Am eu ceva de provocat… Cat de profund si pasional poti sa gandesti… „o femeie care il face sa fiarba va descatusa o energie cumplita. Atat sexuala cat si sentimentala. Si de ce e nevoie mai mult pentru o poveste de dragoste mistuitoare??? Asta vrea geamanul? Asta sunt EU! Iubesc de ani multi un geaman, iar tu scrii exact ca el! Sa fie oare o simpla coincidenta?

  15. iubesc un geaman, cu luna in scorpion, marte in gemeni, venus in rac, mercur in taur. Eu sunt balanta, cu venus, mercur, si ascendentul in balanta, si marte tot in gemeni, iar luna in leu.;. Se spune ca sunt egoisti si orgoliosi, da, dar daca tin la tine si vad ca esti o persoana autentica si sincera cu ei ar face orice. Mi-a zis o data : „as face nebunii pentru tine!” ,este foarte pasional, ii place fff mult sa vb despre sex, dar cand e vorba de fapte..sunt fapte, nu vorbe; imi citeste gandurile instantaneu, ma tachineaza de multe ori, stiind ca are dreptate, si contrar a ceea ce se spune, este el care trebuie sa imi smulga vorbele din gura, este el care imi spune tot ce simte, eu sunt inchisa de felul meu si am noroc ca prinde din zbor tot ce simt si gandesc. Ii place sa ma alinte tot timpul, si vrea mereu sa imi faca pe plac, e dulce foc cand e in toane bune…de cate ori am tipat la el si m-am enervat, o data nu mi-a zis o vorba rea,si pur si simplu nu puteam sa stau nervoasa oricat as fi vrut, si ma dezarma prin bunatatea lui..avand de a face cu tipi agresivi in trecut am vrut sa il testez, nu am reusit niciodata sa il scot din pepeni!
    dar cand nu e in apele lui e extrem de tacut si atunci stiu ca nu e ok, si incerc sa il inveselesc…nu e bine sa ii tot intrebati ce se intampla, sau de ce e asa, ci sa le aduceti mereu zambetul pe buze si le trece. E primul cu care m-am simtit in largul meu, cu care m-am simtit in siguranta, primul care m-a inteles mai bine ca mine, si mai ales primul care a stiut sa ma faca numai a lui, ptr ca si eu urasc monotonia. La inceput incerca sa ma manipuleze, e adevarat dar i-am aratat ca nu poti sa ii vinzi castraveti gradinarului, s-a prins, si a lasat mastile la o parte. Are defectele lui, ca orice om, dar m-am lipit de sufletul lui, si rar ii zic cat tin la el, dar o stie deja. Mi-a zis o data ” uneori traim pentru alti, dar e cel mai frumos lucru”, are un suflet mare, si ce m-a cucerit la el este ca a poate sa rada chiar si cand e coplesit de necazuri, si in loc sa il incurajez eu pe el, ma incurajeaza el pe mine! Eu plang si in loc sa fiu puternica ptr el fac exact pe dos!
    pe langa asta am multi prieteni gemeni, si chiar tatal meu e gemeni, sunt oameni veseli care iubesc viata, sunt niste exploratori, invata mereu din toate experientele care le traiesc, si sunt si buni invatatori, sunt ca niste enciclopedii ambulante, stiu o groaza de lucruri despre toate domeniile.

    erotismul e o arta ptr geamanul meu, poate i se trage de la luna in scorpion, si daca eu nu sunt satisfacuta nici el nu e; ii
    plac sanii in special (venus in rac?) si sexul oral, daca pot sa imi permit sa zic aici, si gata ca deja e cam mult.
    Zodia asta are mult mai mult de oferit decat pare si nu-i mai judecati atat de negativ,
    pupici de la o balanta zapacita!! :))

    • Frumoase cuvinte! Deschiderea si comunicarea sunt foarte importante, cel putin pentru mine. E printre lucrurile cele mai importante care le astept de la o femeie!

  16. hmm…ador site`ul asta!multumesc tuturor gemenilor care au comentat la acest material!ma ajutati f mult sa imi inteleg barbatul..si sincera sa fiu adevarul e ca barbatul gemeni e mult mai profund decat pare,dar asta doar daca intalneste femeia care sa il inteleaga si caruia sa se deschida si sa se daruiasca in totalitate..

  17. profunzime si superficialitate ,moralitate si vulgaritate = GEMENI !!!!!!!!!

  18. si cum determini un Geaman sa se implice intr-o relatie? sau mai bine spus..cum iti dai seama ca esti intr o relatie cu el si nu „just havin fun”?

  19. tre sa ai incredere doar atat.🙂

  20. Consider ca perfecta pentru un geaman este femeia berbec…pentru o astfel de femei niciodata nu ii va scadea interesul sau curiozitatea …..deoarece aceasata intodeauna va sti cum sa-i stirneasca atit interesul cit si curiozitatea de a o decifra .
    Tot odata cred ca pentru aceasta , perfect este barbatul gemeni , deoarece aceasta este cu adevarat `o tigroaica ce nu poate fi inblinzita pina nu-o satisfaci ` si adora activitatea fizica : sportul,navigatia si frenezia erotica – participă la toate cu mare bucurie şi plăcerea de a-şi folosi corpul, acest lucru accentuindui interesu si curiozitatea barbatului gemeni.
    Cei doi se complecteaza unul pe altul ca si jing si jang….pentru a forma un interg.

  21. sunt geaman 100% si prietena mea e berbec. gemenii sunt cam singurii care pot tine un frau o femeie berbec

  22. Ma gandeam la ce a scris balanta…Daca un geaman nu se enerveaza,e pentru ca nu-l intereseaza…Daca se enerveaza,o face de dragul de a se enerva…testeaza reactiile din jur,ale lui…Cand vorbeste, o face de dragul de a se auzi .cand nu vorbeste, cand are probleme, considera ca ,oricum,nu intelegi,n-are chef de compatimiri sau nu vrea sa-si stirbeasca o imagine creata. (balanta ,daca are tupeu,echilibreaza geamanul). Gagicile tre’ sa fie cel putin de nivelul lui(daca sunt peste,nu cred ca ar recunoaste,poate ca palmares,mai tarziu), sa simta ca le vaneaza. Vanatoarea e mai placuta si poate sa se rezume doar la asta,daca -si confirma succesul.

    Eu sunt gemeni. Am avut relatii reusite si de durata, cu balanta, berbec. Acum sunt intr-o relatie cu un geaman (ani).
    Acum ar fi interesant,dupa un timp,sa ne mai tineti la curent cu mersul relatiei,mai e,nu mai e…

  23. si eu st un geaman traiesc si respir pt liniste sufleteasca pt dragostea suprema pt femeia care te face sa deviii echilibrat pana acum toate relatiile m au plictisit si am incercat sa le inteleg sa suport plictiseala dar nu m au inteles si atunci am renuntat noi st plini de energie pozitiva dar si absorbim energia negativa noi dam sfaturi st orgoliosi profunzi iubitori nu intelege nimeni ce avem in suflet o femeie descopera multe lucruri de la noi dar nu mai sa ne puna in valoare viata noastra e numai cu urcusuri si coborasuri nu ne plangem ghiar daca sufletul nostru e distrus noi zambim femeile cu noi se simt ca niste regine ma si mintim dar ce e mai frumos o minciuna draguta sau un adevar dureros?

  24. ciao, am citit comentariile voastre si m-am documentat si eu ,in ceea ce ma interesa.. insa nu de ajuns si as dori si eu ceva explicatii, sant femeie berbec si am cunoscut un geaman . dupa o curte de 5 ani de zile (din partea lui), am ajuns si la sex , a fost ceva sublim pt. amandoi.. santem doar de doua luni amanti, insa ,cred ca..mai are pe cineva.. (eu avand 54 ani,el 59, divortati amandoi) facem sex o data la saptamana.. dar ma suna doar cand are nevoie sa ma viziteze, invocand tot felul de scuze(are un copil) fiind f. ocupat… nu-l sun ,decat in interes de serviciu si se coporta ca .si-un coleg.. nu ma suna intre intalniri. ma simnt folosita , cu toate ca ne simntim extra amandoi, ne completam unul pe altul. credeam ca, dupa prima sau a doua partida de sex, n-o sa mai revina, insa, insista mereu.. as dori sa stiu pe ce post sant.. de a-si satisface el poftele sexuale, sau intradevar i-l atrage irezistibil (spune el)persoana mea.. si ar putea fi ceva serios si durabil??

    • sa inteleg ca relatia presupune : partida de sex de la domiciliul tau ? eu as fi nervoasa si as forta : sunat , fara sa amintesc de serv,-sa nu i dau ocazia sa fie coleg, la ore de seara- as fi un pic ” agasanta” , daca relatia e ok, nu tre sa ma comport ca o amanta, sa nu afle nimeni. As forta cu intalniri in public, cafea, ceai, nu directia pat si la tine acasa . Sau, cand suna pt intalnirea saptamanala, as face un efort sa-l refuz: sunt la o petrecere, sunt cu cineva, ma scuzi, nu pot sa vin.- sa inteleaga ca nu esti mereu pt el . Tu faci cum simti, ce consideri. Nu e nimeni in pielea ta .

Lasă un răspuns

